Thursday, November 17, 2011

1. Agnes Pasta

Entry pertama. Memperkenalkan salah satu restoran itali kegemaran saya. Agnes Pasta terletak di tingkat 5 M-Plaza, Myongdong Fashion Street. Kalau nak tahu dekat mana M-Plaza tu, carilah Forever 21 sebab terletak didalam bangunan yang sama. Jadi kalau lepas membeli-belah perut terasa lapar, naik terus ke tingkat 5 dan cubalah makanan dekat sini.





 Suka dekat restoran ini sebab selalunya kalau datang tak ramai orang, so tak adalah bising sangat dan suasana dan environment dia pun cukup menenangkan. Memang selalu kalau lepas penat shopping kita orang duduk makan dekat sini lama-lama tunggu waktu nak solat semua.

 Cream Haemul Spaghetti (Cream Seafood Spaghetti) 

Haemul Risotto ( Seafood Risotto) kegemaran saya
 Makanan juga boleh tahan sedapnya! Untuk pelancong yang baru datang dan masih belum biasa dengan makanan korea boleh lah cuba. Yes, memang tak banyak menu yang boleh dipesan kerana terdapat daging di dalam, tapi antara yang boleh dipesan adalah spagetthi, carbonara, pizza dan risotto. Dan tak perlu risau masa memesan makanan kerana pelayan handsome boleh bertutur dalam English dan menu juga akan diberi dalam English.

Okay, nampak sedapkan? lets start digging! 


0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright 2035 Oppa Food Blog
Theme by Yusuf Fikri